Utolsó kommentek

  • Katalin Halápiné Kálmán: világos , (2015.01.23. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Móricz VK Gábor: Pereld be őket szerzői jogvédelem megsértése címén (2015.01.22. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Imposztorék: Kedves Frony, én is szakmabeli vagyok és ugyanez... (2014.09.17. 20:00) Leépítve...
  • Frony: Kedves János! Én nem vagyok "szakmabeli" - de a ... (2014.09.16. 21:44) Leépítve...
  • - duplagondol: Túl sok kérdés talán nem is merül fel olvasás ut... (2014.09.14. 10:21) Leépítve...
  • Utolsó 20

Témák

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Képgalériáim

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Másfél óra a digitális rendszer fogságában

2014.12.10. 10:58 | szj. | Szólj hozzá!

1412... Telefonos ügyfélszolgáltatásunk éjjel-nappal várja hívásod! - hirdeti harsányan tegező módban a szolgáltató, akinek ezúttal is, mint minden hónapban, szerettem volna bediktálni a gázóraállást.

Az első körben, mint az elmúlt három hónapban mindegyik alkalommal, elkeveredtem a telefonos billentyűnyomogatásban, így néhány perc múlva le is tettem a kagylót és újra tárcsáztam. A várakozási idő több, mint két perc, mondta a gépnő a vonal másik felén. Ennek ellenére bátran vágtam bele a projektbe, hiszen a gázóra állását mindenképpen szerettem volna bejelenteni. Én naiv. Eljutottam oda, ahol munkatársuk jelentkezésére kellett várnom. Nem tudom hányszor hangzott el a bűvös mondat, miszerint "munkatársunk jelentkezéséig, szíves türelmét kérjük", de egy idő után kezdtem elbizonytalanodni, hogy jó számot hívtam-e. Az első negyedóra után az interneten is ellenőriztem a számot, igen, ez az, a 1412. Jó, várok.

Közben lebonyolítok egy másik telefont (mobilon), míg a vezetékes muzsikál, és folyamatosan szíves türelmemet kéri. A második negyedóra után én is átmegyek tegező módba. A harmadik negyedóra megkezdésekor úgy döntök, hogy már csak azért is beszélek velük. Van időm, nem sietek sehova, bár lenne azért teendőm.

Sajnos ez az időblokk is szépen letelt. Kezdtem tanácstalanná válni. Ekkor arra vetemedtem, hogy a neten átböngésztem az ügyfélszolgálati szám menütérképét. Nem lettem okosabb. Közel egy óra várakozás urán feladom. Leteszem a kagylót, majd újra hívom, Határozottan lassan nyomkodom: 1...4...1...2. Gépnő megint a 9-es gombot kéri a személyre szabott ügyintézés okán, majd a telefonszámomat a körzetszámmal együtt, a 06-os előhívó nélkül. Főmenü. Újra a telefonszámom kell neki. Megvan. Jöhet az 5 számjegyű ügyféljelszó. Egészen mást mond, mint az a menütérképen látható. "Biztonsági kapcsolattartó mobil, email, ügyféljelszó, hozzáférési jelszó", de semmi energia. Ekkorra már az én energiám és türelmem is elfogyott. Még az interneten próbálkoztam, de a kérdések között, a Földgáz opciónál is a modemekről, meg a telefonos lehetőségekről adott ki számomra teljességgel haszontalan információkat.

Utolsó lehetőségként elkerestem a számlát. A hátoldalon, az "apró betűs részben" találtam egy másik telefonszámot (06 1 265-9239), ahol végre emberi hang szólalt meg az automata után. Sikerült a produkció, az egyébként rendkívül udvarias (nyugtató hatású) kezelő segítségével a gázóraállást sikerült bediktálnom. Ehhez "mindössze" másfél órára volt szükség, hála a korszerű, digitális rendszer "olajozott" működésének.

A bejegyzés trackback címe:

https://szijarto.blog.hu/api/trackback/id/tr446937451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása