Utolsó kommentek

  • Katalin Halápiné Kálmán: világos , (2015.01.23. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Móricz VK Gábor: Pereld be őket szerzői jogvédelem megsértése címén (2015.01.22. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Imposztorék: Kedves Frony, én is szakmabeli vagyok és ugyanez... (2014.09.17. 20:00) Leépítve...
  • Frony: Kedves János! Én nem vagyok "szakmabeli" - de a ... (2014.09.16. 21:44) Leépítve...
  • - duplagondol: Túl sok kérdés talán nem is merül fel olvasás ut... (2014.09.14. 10:21) Leépítve...
  • Utolsó 20

Témák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Képgalériáim

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

"Ajánlatom" az MKB biztosítónak

2015.11.05. 16:39 | szj. | Szólj hozzá!

cascomkb2aaa.jpg

Na, hümmm...

Érdekes, számomra újdonságként ható dolgokkal ismertetett meg a napokban az MKB biztosító. Soha nem gondoltam például azt, hogy egy biztosítás esetében én, mint állampolgár "ajánlattevő" vagyok, amit a biztosító mérlegelés után elfogad. Vagy nem. Én naiv eddig abban tudatban éltem, hogy a biztosító létérdeke a biztosítás, vagyis az onnan származó pénz, abból tud működni, abból tartja fenn magát. Én most megtudtam, hogy ez nem így van.

Történt ugyanis, hogy CASCO-t szerettem volna kötni, amit a mai bit-alapú világban természetesen online módon, az MKB biztosító felületén hajtottam végre. A biztonság kedvéért azért felhívtam a központi számot, ahol egy hölgy adott felvilágosítást a webes űrlap kitöltése kapcsán. El is készült a casco-s beadvány, az egér mutatójával elégedetten kattintottam a befejezést, bocsánat az elküldést jelentő gombra. Majd vártam a válaszra. Napok teltek el, nem jött semmi, aztán egyszer egy férfi keres mobilon, hogy jönne megnézni az autómat a biztosításhoz. Megegyeztünk az időpontban. Aztán a találkozó előtti este azzal hívott fel, hogy mégsem jön, mert "törölték a biztosítást": Mit csináltak, kérdeztem értetlenkedve, de valóban nem értettem, sőt tulajdonképpen fel sem fogtam ezt a mondatot. Hát... mert nem történt meg az autó szemléje határidőn belül, válaszolta a férfi, én meg azt kérdeztem, hogy ebben nekem milyen szerepem van? Talán én tervezem az útjait? Na mindegy, gondoltam, majd a biztosítóval csak meg tudok egyezni, ha már egyszer nem bírták megszervezni azt a nyomorult kockázatelbírálói szemlét.

November 4-én meg is kaptam a fenti írást, amiben közlik velem a tényt, hogy elutasították az én "biztosítási ajánlatomat". Ezek fogalomzavarban vannak, gondoltam, és már nyúltam is a telefon után. Egyébiránt egy elnézéskérést is jó néven vettem volna, ha már ők hibáztak. Na, de ebben is naiv voltam.

Egy hölgy hallgat meg türelmesen, majd közli, hogy sajnos nem áll módjukban a szóban forgó biztosítást helyreállítani, adjak be egy új "ajánlatot". Miről beszél ez az ember? Milyen ajánlatot adjak be? Vagy arra gondol, amit a legördülő menüből ki lehet választani? Az nem ajánlat, hanem szerződés! Itt komoly fogalomzavarban szenvednek. Mondom, hogy hölgyem, önök hibáztak, nem én. Én csak szerettem volna biztosítást kötni, ha úgy tetszik vásárolni, amit maguk nem voltak képesek megszervezni, teljesíteni. Akkor miért engem büntetnek ezzel a procedúrával? Mert egy külső céget bíztunk meg ezzel, és nem végezték el - válaszol, de nem nyugtat meg, sőt még jobban felbosszant, hiszen még mindig nem fordult meg a fejében az, hogy ők hibáztak. Szervezési hiba miatt kidobtak az ablakon egy biztosítást (amiből élnek), de feltételezem, hogy nem én vagyok az első, aki így járt. Nem tudom, hogy a cég vezérigazgatója tudja-e azt, hogy így csökkentik a bevételt a kollégák, de azt igen, hogy ilyen hozzáállással, mentalitással sok munkahelyről azonnal röppenne pár ember. Gondoljunk csak bele, ha a húsos pultnál azt kiabálná a hentes, hogy nem szolgál ki minket, mert a szomszédja nem nyírta le a füvet, vagy az orvos azért nem vizsgálná meg a beteget, mert az asszisztense otthon felejtette a szemüvegét.

A másik, maga az "ajánlat" kifejezés. Úgy tűnik, mintha nekünk kellene kuncsorogni azért, hogy a "tiszteletreméltó" biztosító szóba álljon velünk. Belőlünk élnek, abból, hogy kevesebb a káresemény, mint amennyi befolyik a díjakból. Ezért úgy gondolom, hogy minimum tiszteletet kellene tanúsítaniuk minden egyes ügyféllel, vagy potenciális ügyféllel szemben, akinek a pénztárcájára pályáznak.

Még szerencse, hogy van olyan biztosító, ahol jók a tapasztalataim. Már egyeztettem is velük. Ide, az MKB felé csupán egyetlen ajánlatom lenne. De az nem szalonképes.

Maradok tisztelettel,

Szijártó János

A bejegyzés trackback címe:

https://szijarto.blog.hu/api/trackback/id/tr388053120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása