Utolsó kommentek

  • Katalin Halápiné Kálmán: világos , (2015.01.23. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Móricz VK Gábor: Pereld be őket szerzői jogvédelem megsértése címén (2015.01.22. 23:19) A képem, ami túlélt engem
  • Imposztorék: Kedves Frony, én is szakmabeli vagyok és ugyanez... (2014.09.17. 20:00) Leépítve...
  • Frony: Kedves János! Én nem vagyok "szakmabeli" - de a ... (2014.09.16. 21:44) Leépítve...
  • - duplagondol: Túl sok kérdés talán nem is merül fel olvasás ut... (2014.09.14. 10:21) Leépítve...
  • Utolsó 20

Témák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Képgalériáim

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Meglepődött a felkérésen Gyöngyi

2009.02.06. 15:16 | szj. | Szólj hozzá!

Címkék: közgyűlés gyöngyi szalay megyei

Tapolca - A napokban tette le hivali esküjét Horváthné Szalay Gyöngyi, aki a tavaly
decemberben elhunyt Ács János helyett került be a megyei közgyűlésbe. Mint
mondta, meglepődött a felkérésen, hiszen nem tudta, hogy a Fidesz megyei
listáján ő következik.
- A váratlan megkeresés után azonban nem sokat gondolkodtam, a felkérésre
igent mondtam Lasztovicza Jenőnek, a megyei közgyűlés elnökének. Azt
gondolom,  tudom Tapolca és a térség érdekeit képviselni, így örömmel látok
neki a munkának. Természetesen szerettem volna az Oktatási-, ifjúsági és
sporbizottságba kerülni, de ott már volt három pedagógus, meg látszott, hogy
teljes a létszám, így a turizmus felé orientálódtam, ami Tapolca és a régió
életében mindenképpen meghatározó ágazat. Meg vagyok arról győződve, hogy a
Nemzetközi Kapcsolatok és Turizmus nevű bizottság tagjaként tudok legtöbbet
segíteni lakóhelyemnek.
Szalay Gyöngyi, az olimpiai bronzérmes párbajtőröző, egykori élsportoló, ma
sikeres edző, nem ijed meg a kihívásoktól, sem a sportban, sem az életben,
és amint azt kérdésünkre is megerősítette, sem a politikában.
- Megvannak a kapcsolataim, a kellő tapasztalatom ahhoz, hogy ellássam ezt a
feladatot. A korábbi választási ciklusban alpolgármesterként dolgoztam
Tapolcán. Akkoriban elég széles spektrumban mozogtam munkám révén, rengeteg
új ismerősre tettem szert, és jelentősen kiszélesedett kapcsolatrendszerem
is. Immár a sporton kívül, az oktatásban, a várospolitikában is volt akalmam
elmélyültebb  munkát folytatni. A poltikában egyébként ebben az időszakban
szereztem meg azt a rutint, amely szükséges ahhoz, hogy az elvásároknak
megfeleleőn ellásssam önként vállalt feladatomat, térségem, városom
képviseletét a megyei közgyűlésben. Megmondom őszintén nem félek tőle, annak
ellenére, hogy tudom, nehéz lesz eleinte.
A közgyűlés újdonsült képviselője eddig sem rendelkezett túlzottan sok
szabadidővel, így minden bizonnyal némi átszervezést kell eszközölnie eddig
megszokott rendjében. Gyöngyi ugyanis délelőtt tanít a tapolcai Batsányi
gimnáziumban, délutánonként vívóedzéseket tart, a hétvégén pedig versenyekre
viszi az egyébként sikert sikerre halmozó tanítványokat.
-  Munkahelyemen vélhetően a két testnevelő kollégámra hárul majd több
feladat, hiszen havonta két nap távollétet jelent a közgyűlési munka, így a
helyettesítés mindenképpen többletet kíván tőlük.  Kikapcsolódásra,
szórakozásra nem sok időm maradt eddig sem, gondolom ez a jövőben sem lesz
másként - fogalmazott Gyöngyi.
Aztán megjegyezte, hogy a hobbit, a kikapcsolódást a család jelenti számára,
illetve még az amatőr színjátszás áll közel a szívéhez, amelyben szívesen
vesz részt. Úgy a próbákon, mint a fellépéseken. Úszni, futni, szórakozni
nem tud eljárni, de a családi rendezvényeket, születésnapokat, névnapokat
rendszeresen megtartják, mégha nem is mindig azon a napon, amelyikre esik.
Ilyenkor egy időre testileg, lelkileg feltöltődik. De ez a párbajtőröző
tanítványok sikereinél is igaz, hiszen amikor azt látja, hogy a befektetett
munka meghozza gyümölcsét, jóleső érzéssel nyugtázza: érdemes volt.
- Ötven tanítványom van jelenleg, akikkel azért állandó kapcsolatban vagyok.
Például pénteken három foglalkozást tartok délután, míg a többi napon
kettőt. Sikerült úgy beosztani a csoportokat, hogy ne legyen ütközés és
mindenkire elegendő idő jusson. Néha, a felnőttedzésen én is beszállok, és
vívok néhány asszót. Aztán este amikor hazaérek, férjemmel megbeszéljük a
napi eseményeket és bekapcsolom a tévét, hogy amolyan lazításként megnézzem
kedvenc sorozatomat - tette hozzá mosolyogva az újdonsült képviselő.

A bejegyzés trackback címe:

https://szijarto.blog.hu/api/trackback/id/tr33926714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása